Кнігі па царкоўнай гісторыі

Бібліяграфія кніг па царкоўнай гісторыі

400 гадоў у Праваслаўі

400 гадоў у Праваслаўі

Кніга выдадзена да 400-годдзя заснавання Свята-Петра-Паўлаўскага сабора. Мінск, Свята-Петра-Паўлаўскі сабор, 2012. Поўнаколерная. Вокладка цвёрдая.

 

Святыя зямлі беларускай. Жыццеапісанні

Святыя зямлі беларускай

Мінск. Свята-Петра-Паўлаўскі сабор, 2012. Падрабязней пра выданне.

 

Многи скорби праведным

Многи скобри праведным

Книгу о. Федоро Кривоноса подготовило Братство в честь Виленских мучеников. Минск, 2011. Подробнее о книге.

 

«КНЯЗЬ КАНСТАНЦІН (ВАСІЛІЙ) АСТРОЖСКІ»

КНЯЗЬ КАНСТАНЦІН (ВАСІЛІЙ) АСТРОЖСКІ

Буклет, прысвечаны 400-годдзю памяці, змяшчае нарыс пра жыццё і дзейнасць князя Астрожскага. Выданне здзейснена сумесна з фондам імя князя Астрожскага ў Беластоку пры ўдзеле выдавецкай фірмы «ORTHDRUK» (Беласток, Польшча). Мінск, Свята-Петра-Паўлаўскі сабор, 2007. Тыраж 1000 экз.

 

Плакид Янковский. Записки сельского священника

Записки сельского священника

Читать

Выданне падрыхтаваная выдавецкім аддзелам Свята-Петра-Паўлаўскага сабора Мінска і Брацтвам у гонар Віленскіх мучанікаў. Кніга ілюстравана гравюрамі і фотаздымкамі; фармат 60х 84 1/16; 380 старонак. Мінск, 2004 г.

 

Правящие архиереи Минской епархии (1793-2003)

Правящие архиереи Минской епархии (1793-2003)

Минск, Свято-Петро-Павловский собор. 2003 г. 192 с.: илл. 299 экз.

 

Мученический и исповеднический подвиг Могилевских святителей XX века: Феодосия (Ващинского), сщмч. Павлина (Крошечника), Александра (Раевского)

Мученический и исповеднический подвиг Могилевских святителей XX века: Феодосия (Ващинского), сщмч. Павлина (Крошечника), Александра (Раевского)

Минск, Свято-Петро-Павловский собор. 2002 г. 500 экз.

 

М. БОЛТРЫК «ЯК РАЗБУРАЛІ ЦЭРКВЫ»

М. БОЛТРЫК «ЯК РАЗБУРАЛІ ЦЭРКВЫ»

З гісторыі Праваслаўя ў Польшчы; на беларускай мове. 40 стар., вокладка мяккая. Мінск, 1999 г.

 

«КНЯЗЬ КАНСТАНЦІН (ВАСІЛІЙ) АСТРОЖСКІ — СЛАВУТЫ АСВЕТНІК І АБАРОНЦА ПРАВАСЛАЎЯ»

КНЯЗЬ КАНСТАНЦІН (ВАСІЛІЙ) АСТРОЖСКІ — СЛАВУТЫ АСВЕТНІК І АБАРОНЦА ПРАВАСЛАЎЯ

Гістарычны нарыс жыцця і дзейнасці, на беларускай мове. Да 390-годдзя памяці. Мінск, Свята-Петра-Паўлаўскі сабор, 1998 г.

 

Полоцкая епархия

Полоцкая епархия

Историко-статистическое обозрение. Геннадий Шейкин. Минск. Свято-Петро-Павловский собор. Белорусское православное Братство трех Виленских мучеников. 1997. 2000 экз. 96 с.

Pos?owie W. Kiesielew

PROTOJEREJ P?ACYD JANKOWSKI I JEGO CZASY
Pos?owie

Pierwsza po?owa XIX-go wieku najbardziej uwidoczni?a procesy odbywaj?ce si? w ?onie Cerkwi Zachodnio-ruskiej (greko-katolickiej). Ich centrum znajdowa?o si? w ?yrowickim klasztorze. Mianowicie tutaj biskupi Jуzaf (Siemaszko) i Antoni (Zubko) zgrupowali wokó? siebie trzon kap?anów i dzia?aczy Cerkwi prawos?awnej na ziemi bia?o¬ruskiej, któraj przygotowali gleb? dla likwidacji unii ko?cielnej,
W?ród nich na szególn? uwag? zas?uguje P?acyd Jankowski oraz jego dramatyсzne poszukiwania i prze?ycia. Продолжить чтение

Библиография

I. Произведения на русском языке

Протопресвитер Антоний Тупальский // Литовские Епархиальные Ведомости, 1863. №6.
То же // Холмский греко-униатский месяцеслов, 1867.
Виленский кафедральный протоиерей Ипполит Гомолицкий // Литовские Епархиальные Ведомости, 1863. №9, 15.
То же // Холмский греко-униатский месяцеслов, 1867. Продолжить чтение

Wspomnienia szkolne i uniwersyteckie Johna of Dycalpa (ks. Pіacyda Jankowskiego)

Urywek z pami?tnika pisanego
dla w?asnych dzieci 1886 r.

Szko?y ?wis?ockie. — Szko?y Brzeskie. — Uwagi o szko?ach zakonnych. — G?ówne Seminarium Wile?skie. — Koledzy: lgnacy Kosowicz, Tomasz Dobszewicz, Ignacy Ho?owi?ski. — Profesorowie: K??giewicz, Bobrowski, Skidell, Sosnowski, Fija?kowski, Dowgird, Capelli, Münnich, Leon Borowski, ?ukowski, Oczapowski. — Regenci Seminarium: Herburt, Markiewicz. Kaznodzieje: Borowski, Trynkowski i G?sowski. Продолжить чтение

Протоиерей Прокопий Ситкевич

Если бы мы знали, что нам суждено порасcказать со временем в наших же «Епархиальных ведомостях» повесть жизни маститейшего из представителей и участников воссоединения, повесть эта легко бы нам далась: она вышла бы и проста, и безыскусственна, и оживлена особенным неподражаемым складом самой речи, так как мы списали бы ее со слов покойного протоиерея, стараясь лишь не проронить из них ни одного. Но каждый раз, как мы имели случай пользоваться его беседой, мы наравне с другими только безусловно подчинялись нашим впечатлениям. Продолжить чтение

1 2 3 4 5